Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης- Ο τελευταίος να κλείσει τη πόρτα.

Ο αντιπρόεδρος της Βουλής ανακοίνωσε την παραίτηση του Γαβριήλ Σακελλαρίδη από το βουλευτικό αξίωμα, μετά από το σχετικό αίτημα του πρωθυπουργού.
Ο Δ. Κρεμαστινός ανέγνωσε την επιστολή του Γ. Σακελλαρίδη:
"Αθήνα, 19/11/2015
Πριν από λίγο γνωστοποίησα στον Πρόεδρο της Βουλής με επιστολή την παραίτησή μου από το βουλευτικό αξίωμα και αφού προηγουμένως είχα ενημερώσει τον Πρόεδρο και την Γραμματέα της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο λόγος για αυτή μου την κίνηση είναι ότι αδυνατώ να συμβάλω στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής. Η επιλογή της παραίτησης αλλά και της απόσυρσης από την κεντρική πολιτική σκηνή αποτελούν για εμένα μονόδρομο.
Θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες της Α’ Αθήνας για την εκλογή μου τον Γενάρη. Όσες και όσους συνεργαστήκαμε από τότε μέχρι και σήμερα. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τον Πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντας μου μία κρίσιμη κυβερνητική θέση, αλλά και για την κατανόηση του στη μετέπειτα αποστασιοποίησή μου.
Προφανώς και αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν από τη δεκάμηνη κοινοβουλευτική μου θητεία.
Γαβριήλ Σακελλαρίδης"

Την έδρα του Γ. Σακελλαρίδη στη Βουλή καταλαμβάνει ο πρώτος επιλαχών, ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Διοικητικής Μεταρρύθμισης Χριστόφορος Βερναρδάκης.


alterthess